Klanten aan het woord

Klachtenbemiddeling Radboud UMC Nijmegen: "Het webbased registreren van klachten werkt voor onze organisatie erg prettig. Dit maakt het thuiswerken in een veilige omgeving erg prettig. Daarnaast reageert Datawerken snel op aanpassingsverzoeken en denkt mee over de gevolgen er van.

Vérian Maatschappelijk Werk: "Datawerken is goed op de hoogte van de ontwikkelingen en werkwijze van het Maatschappelijk Werk, zo sluit Regipro.net volledig aan bij het Informatiemodel (vanuit de MO groep). De lijnen met de medewerkers van Datawerken zijn kort en rechtstreeks. Er is sprake van direct contact en vragen worden adequaat opgepakt. Ook denken ze mee met nieuwe ontwikkelingen die gaande zijn, zoals de mogelijkheden en wensen van internethulpverlening."

Zorgbelang Nederland: "Datawerken is een flexibele organisatie die graag producten op maat maakt. Ook hun insteek om alleen te registreren wat je echt nodig hebt is een goede, zo verzand je niet in ellenlange invuloefeningen. De Helpdesk is goed bereikbaar en klantvriendelijk."



STMR Maatschappelijk Werk: "RegiPro.net is door de normen van het informatiemodel een tamelijk complex registratiesysteem, maar we hebben de inrichting goed aan kunnen passen aan onze manier van werken. Wij gebruiken RegiPro.net voor al onze werksoorten: AMW, SMW, BMW en SHV. Per werksoort is het allemaal net even anders ingericht, zodat het zo goed mogelijk aansluit op de praktijk. De medewerkers van Datawerken zijn deskundig en altijd bereid om mee te denken. De helpdesk is goed bereikbaar en handelt vragen snel en adequaat af. Recentelijk heeft Datawerken Zorgmail voor ons geïntegreerd en is de module e-aanmelding aangesloten. Dit is in beide gevallen vlekkeloos verlopen. Datawerken is een prettige partner voor ons."

Team Klachtenopvang Isala Zwolle: "Al vele jaren maakt de Isala in Zwolle gebruik van het registratieprogramma Regipro.  Zowel klachten, claims als klachtencommissie. Isala wil zo veel mogelijk papierloos werken, dus wij zijn blij met een overzichtelijk registratieprogramma. Over de service van Datawerken zijn wij meer dan tevreden. Na vragen en/of onduidelijkheden wordt er snel, vakkundig en hulpvaardig gereageerd. Kortom wij zijn zeer tevreden met Regipro en Datawerken!"



Afdeling Klachtenbemiddeling Röpcke-Zweers Ziekenhuis Saxenburgh Groep: "Er wordt inmiddels al jaren gebruik gemaakt van het softwaresysteem Regipro. Het is een stabiel systeem en sinds januari 2013 werken wij met de webversie. Regipro.net is hèt systeem waarin wij ons dagelijks werk vastleggen en bewaken. Ook het mailverkeer wordt direct vastgelegd in het betreffende dossier. Met behulp van maatwerkrapporten is een maandrapportage of een kwartaal  overzicht eenvoudig te genereren. Ook is vast te leggen hoe je acties kunt bewaken van lopende dossiers. Je plant eenvoudig taken in (voor je zelf of je collega) en ziet deze taken terug op  je  startscherm. De helpdesk van Datawerken is  goed bereikbaar. Het persoonlijk contact is prettig en je hebt altijd dezelfde mensen aan de telefoon. Dit geeft een veilig gevoel. Meldingen worden direct opgepakt en vaak  direct en anders binnen een paar uur opgelost."



Jongerenwerk van MEER Welzijn Wijchen: "Datawerken heeft RegiPro.net aangepast aan de werksituatie van het jongerenwerk in Wijchen. Ook voor het ambulante werk en het werk op straat maken we er gebruik van. Datawerken geeft blijk van kennis over het werk en kon daardoor ideeën en wensen snel doorvoeren. Registreren is voor het jongerenwerk op deze manier nieuw maar dankzij het maatwerk en de duidelijke gebruikersuitleg kunnen wij er goed mee uit de voeten en voldoet het aan onze wensen."



Stichting Mens en Welzijn Voorst: "De medewerkers van Datawerken denken mee over wat passend is voor de organisatie en bieden deskundig advies. Samen met de klant willen zij een goed product opleveren wat goed aansluit bij de organisatie.  De korte lijnen hebben wij als zeer prettig ervaren."



GGD Hollands Midden: "Een groot pluspunt van Regipro.net is dat het pakket flexibel is en je zelf aanpassingen kunt doen in de registratie. Als applicatiebeheerder ben ik niet afhankelijk van Datawerken als ik een extra item opgenomen wil hebben of een antwoordcategorie wil toevoegen of verwijderen. Als ik er zelf niet uitkom, of de medewerkers tegen problemen aanlopen, komen de helpdeskmedewerkers meestal snel met een antwoord en een passende oplossing. Ook de eigen rapportagemogelijkheden zijn prima. En voor ingewikkeldere aanpassingen of cijfers kan ik de helpdesk altijd benaderen."